6.0 Klachten en tips
Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop. Heb je echter een klacht, ben je ontevreden of heb je een tip, laat het ons dan weten. Wij zullen er alles aan doen om je alsnog tevreden te stellen. Je klacht of tip kan je mailen naar info@tronic.nl

Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.

Stuur een klacht of tip via het formulier hieronder of naar info@tronic.nl

 
Onze website gebruikt koekjes om het bezoek te meten, wij slaan geen persoonlijke gegevens op.